Cum se gestioneaza deranjamentele la Nova

24. Nov.

Traseul energiei electrice de la momentul producerii pana la consumatorul final este unul lung, fiecare segment fiind in responsabilitatea unei entitati. Pe acest traseu avem operatori de productie, operatori de transport, operatori de distributie si operatori de furnizare. Ca si utilizator final, este important sa stii cui te adresezi atunci cand ai o problema specifica, fie ca este vorba de una de natura tehnica sau una de natura contractuala. In esenta, furnizorul tau de electricitate, cu care ai incheiat contractul de furnizare, trebuie sa se asigure ca primesti energie in parametrii de putere si la tarifele agreeate, contorizeaza consumul si incaseaza contravaloarea energiei electrice consumate.

Ce se intampla insa cand ai un deranjament la instalatia electrica? Cui te adresezi? Daca o sa cauti pe internet “Nova deranjamente” sau “Electrica deranjamente”, vei gasi solutia la problemele tale? In cazul intreruperii alimentarii cu energie electrica, fluctuatii de tensiune, deteriorarea racordului electric sau probleme in functionarea contorului electric, in calitate de consumator final trebuie sa te adresezi operatorului de distributie.

Departamentul de Suport Clienti care se ocupa de deranjamente Electrica, Nova, Enel, E.ON este foarte eficient in rezolvarea problemelor care apar. Frecventa cu care apar probleme in cazul noilor distribuitori de energie electrica este din ce, in ce mai mica intrucat acestia isi indreapta atentia in minimizarea acestor evenimente neplacute investind in infrastructura. 

Fiecare dintre furnizorii de energie electrica are insa obigatia de a-ti pune la dispozitie informatii despre operatorul de distributie pe care trebuie sa-l contactezi in zona in care ai domiciliul sau sediul firmei, in cazul in care contractul este incheiat pe persoana juridica.

Cai de rezolvare a deranjamentelor

Fie ca esti client Nova Power & Gas, CEZ, E.ON sau Electrica, deranjamente la instalatia electrica pot aparea oricand. Important este sa poti contacta foarte rapid operatorul de distributie potrivit, pentru remedierea situatiei. In prezent exista 8 operatori de distributie care acopera toata tara, fiecare avand atribuite anumite judete.

Nova Power & Gas te ajuta sa gasesti foarte usor operatorul de distributie potrivit, in pagina de suport de pe site, unde poti introduce localitatea de unde esti si afli imediat care este operatorul responsabil si un numar de telefon pentru a reclama eventuale deranjamente.

In plus, Nova Power & Gas iti pune la dispozitie mai multe cai de comunicare, pentru a te ajuta cu informatiile de care ai nevoie. Exista un call center unde poti discuta cu unul dintre operatori despre orice problema legata de contractul de furnizare pentru electricitate sau gaz, ori despre urgentele de natura tehnica.  Mai ai optiunea de chat online, daca preferi aceasta varianta sau un hotline, cu un numar fara taxa, la care poti suna pentru informatii.

Schimbarea furnizorului de energie electrica nu afecteaza buna functionare a instalatiei electrice si nu trebuie sa duca la intreruperi in furnizarea de energie. Odata cu liberalizarea pietei de profil, de la 1 ianuarie 2021, fie ca esti client CEZ, Nova Power & Gas sau Electrica, deranjamente se pot semnala tot la operatorul de distributie, care este obligat sa remedieze problemele aparute, ca si pana acum.

Profita de liberalizarea pietei de energie electrica si alege-ti furnizorul cel mai avantajos, fara teama ca vei avea intreruperi in furnizarea de electricitate sau ca nu vei mai beneficia de servicii de intretinere sau reparatii la instalatia de acasa sau de la firma.