Mi se pot întrerupe electricitatea sau gazele la schimbarea furnizorului?
Nu există nici un risc ca tu să rămâi fără electricitate sau gaze naturale odată cu schimbarea furnizorului. Instalația de distrbuție a gazelor naturale și a energiei electrice nu va suferi nici o modificare, așa ca nu este nici un motiv pentru care s-ar putea întrerupe furnizarea.
Distribuitorul râmâne același iar noi vom colecta în continuare tarifele de distribuție pe factura ta, pe care le vom vira către acesta pentru a-ți asigura în continuare serviciile de mentenanță.
Cât costă schimbarea furnizorului?
Schimbarea furnizorului este gratuită, nici una dintre etapele procesului nu prespune costuri suplimentare din partea ta.
La Nova, ne ocupăm inclusiv de notificarea furnizorului existent, ca procesul să decurgă cât mai ușor.
Cum pot obține o ofertă de furnizare?
La Nova, îți poți genera singur oferta, accesând pagina https://vreaulanova.ro/calculator. Acolo vei putea introduce localitatea în care se află locul tău de consum și îți afișăm oferta de preț, cu toate taxele reglementate și TVA incluse. De acolo, poți continua contractarea sau poți alege să îți trimitem oferta pe e-mail.
Care este prețul final?
La Nova, îți oferim această posibilitate în pagina https://vreaulanova.ro/calculator, unde îți afișăm costul total, cu toate tarifele reglementate și TVA incluse, în funcție de localitatea în care se află locul de consum.
Ne străduim să îți afișăm cât mai transparent ofertele, pentru ca tu să înțelegi exact ce și cât plătești.
Care este diferența dintre pachetele Nova?
Cifra din numele pachetului indică perioada de preț fix garantat. De exemplu, Nova 6 are preț fix garantat timp de 6 luni, Nova 12 timp de 12 luni și tot așa. Mai multe detalii despre fiecare pachet poți găsi în pagina https://vreaulanova.ro/oferte.
Ce se întamplă după perioada de preț garantat?
După ce expiră perioada contractuală de preț fix garantat, îți vom trimite o informare în legătură cu noile prețuri aplicabile. Ai atunci opțiunea de a prelungi contractul, de a alege o altă ofertă din opțiunile noastre sau de a renunța la contract. Totul transparent și cu flexibilitate maximă.
Cine se ocupă de rezilierea contractului cu actualul furnizor?
Noi preluăm și această etapă din procesul de schimbare. Odată cu semnarea contractului cu Nova, în setul de documente există și o notificare de schimbare a furnizorului existent, pe care noi o transmitem către acesta în numele tău. Totul se realizează rapid, fără costuri suplimentare.
De ce este nevoie de actul de spatiu la contractare, dacă am deja adresa pe cartea de identitate?
Servicile de furnizare energie electrică și gaze naturale nu se pot contracta fără acordul proprietarului. Documentul care atestă că ești proprietarul spațiului trebuie transmis către distribuitor, conform reglementărilor ANRE. Dacă nu ești proprietar, dar deții dreptul de folosință a locuinței în baza unui contract de iînchiriere, ai nevoie de acceptul scris al proprietarului.
Există taxe de reziliere dacă doresc să reziliez contractul înainte de termen ?
Orice contract de furnizare poate fi reziliat gratuit, fără penalități, cu un preaviz de 21 de zile. Dacă ai beneficiat de o ofertă cu beneficii suplimentare (luni gratuite, servicii promoționale), condițiile de reziliere anticipate vor fi stipulate în contract.
Pot primi factura pe e-mail?
Da, factura se emite în format electronic și este trimisă pe adresa de e-mail folosită la semnarea contractului. Dacă dorești însă și o factură în format tipărit, poți solicita acest lucru printr-un e-mail la sesizari@novapg.ro.
Cum pot plăti factura Nova?
Îți oferim mai multe opțiuni de plată a facturii:
Online: în contul de client sau în pagina https://vreaulanova.ro/plata-online
În aplicația Nova: în aplicația Nova Power & Gas, disponibilă pe App Store și GooglePlay
Automate de plată: plată Un-Doi, Pay Zone
Aplicatii partenere: PAGO
Cum pot transmite indexul ?
Indexul îl poți transmite prin mai multe metode:
În contul de client, accesibil atât pe pagina web cât și în aplicația Nova Power & Gas
Telefonic, la 021 9246;;
Pe e-mail, la autocitire@novapg.ro;
Primesc facturi separate pentru electricitate și gaz?
Da, facturile pentru energie electrică și gaz se emit separat pentru fiecare utilitate și fiecare loc de consum prevăzut în contract.
De ce prețul la gaz se afișează în kWh, deși consumul se realizează în mc?
Unitatea de măsură în sistem international, atât pentru electricitate cât și pentru gaze naturale, este kWh. Conversia se face ținand cont de un coeficient numit PCS (Puterea Calorică Superioară), stabilit de ANRE, care variază ușor de la zi la zi, dar are o valoare medie de 10,55 (1 mc de gaze = 10,55 kWh).
În cât timp devin client Nova după semnarea contractului?
După semnarea contractului de către tine, durează aproximativ 7 zile verificarea, prelucrarea și semnarea documentelor de către Nova. Trimitem apoi notificarea de reziliere către furnizorul actual iar după 21 de zile (perioada stabilită prin lege) devii client Nova. Așadar, tot procesul de schimbare durează maxim 30 de zile.
Sunt client nou. Cum îmi fac cont?
Contul de client se creează automat la activarea contractului și datele de autentificare le primești automat, pe e-mail. Dacă nu ai primit datele de autentificare, te rugăm să ne contactezi pentru a verifica motivul.