Campania se adresează tuturor persoanelor fizice, cu excepția prosumatorilor. Consultă regulamentul aici!
Cine poate participa la tombolă?
Campania este adresată tuturor persoanelor fizice cu vârsta peste 18 ani (împliniți la momentul înscrierii în campanie), care semnează un contract de furnizare, care au sau semnează un contract de furnizare energie electrică și/sau gaze naturale, în intervalul 22 octombrie - 16 decembrie 2024 și care își dau acordul de participare la prezenta campanie.
Pot participa la tombolă dacă am mai fost client al companiei?
DA, campania se adresează atât clienților care semnează un nou contract de furnizare a energiei electrice și/sau a gazelor naturale pe parcursul desfășurării campaniei, cât și clienților existenți.
Pot participa la tombolă dacă semnez mai multe contracte (în diferite locații)?
Un client poate participa pentru același premiu doar o singură dată, prin înscrierea unui singur cod de client, chiar dacă deține servicii de furnizare energie electrică și/sau gaze naturale pentru mai multe locuri de consum.
Dacă am deja un contract semnat la Nova, mai pot participa la tombolă?
DA, campania se adresează atât clienților noi, cât și clienților existenți, însă este necesară înscrierea în concurs pe site-ul www.vreaulanova.ro.
Dacă am un contract de gaze naturale, dar nu și de energie electrică, mai pot participa?
DA, însă puteți participa doar la extragerea pentru unul dintre cele 100 premii disponibile pentru serviciul de gaze naturale.
Dacă dețin atât un contract de energie electrică, cât și unul de gaze naturale, cum pot participa la tombolă?
Puteți participa atât pentru câștigarea premiilor de 12 luni gratuitate la energie electrică și gaze naturale, cât și la extragerea pentru Marele Premiu (36 de luni gratuitate pentru ambele servicii).
Unde găsesc codul de client pentru a mă înscrie la tombolă?
Codul de client se regăsește pe prima pagină a facturii de energie electrică și/sau gaze naturale și este format din 7 cifre.
De ce documente am nevoie pentru a semna un contract?
Pentru a facilita procesul de contractare, vă recomandăm să aveți pregătite următoarele documente:
- Actul de identitate, pentru confirmarea datelor personale;
- Ultima factură emisă de actualul furnizor, deoarece conține informații importante despre locul de consum, precum seria contorului și CLC/POD. Dacă ne trimiteți factura, vă rugăm să eliminați prețul energiei înainte de a încărca documentul.
În funcție de specificul documentelor trimise, este posibil să vă solicităm informații sau documente suplimentare pentru a finaliza contractul.
În cât timp se finalizează contractul, din momentul trimiterii documentelor necesare semnării acestuia?
Contractul se procesează imediat după primirea documentelor necesare, însă nu mai târziu de 5 zile lucrătoare.
Dacă am mai multe contracte pentru serviciul de energie electrică, respectiv gaze naturale, pot înscrie la tombolă fiecare contract în parte?
Participarea la tombolă este posibilă doar cu un singur cod de client asociat unui contract, chiar dacă aveți mai multe servicii de furnizare.
Unde pot găsi regulamentul tombolei?
Regulamentul campaniei este disponibil aici.
Când va avea loc extragerea?
Nr. Crt. |
Premii prin tragere la sorți |
Contracte active în perioada |
Tragere la sorți, la data de |
Postare rezultate extragere până la data de: |
1 |
50 premii 1 AN Energie Electrică |
22.10 - 20.11.2024 |
21.11.2024 |
28.11.2024 |
2 |
50 premii 1 AN Gaze Naturale |
22.10 - 20.11.2024 |
21.11.2024 |
28.11.2024 |
3 |
50 premii 1 AN Energie Electrică |
21.11 - 16.12.2024 |
19.12.2024 |
23.12.2024 |
4 |
50 premii 1 AN Gaze Naturale |
21.11 - 16.12.2024 |
19.12.2024 |
23.12.2024 |
5 |
Marele premiu: 3 ani Energie Electrică și Gaze naturale |
22.10 - 16.12.2024 |
19.12.2024 |
23.12.2024 |
Cum voi fi anunțat dacă am câștigat?
Participanții care au fost desemnați câștigători vor fi contactați prin e-mail și/sau prin apel telefonic la numărul de telefon mobil cu care s-au înscris, de maximum 3 (trei) ori în maximum 3 (trei) zile lucrătoare de la data desemnării câștigătorilor. Codul de client al câștigătorului va fi publicat și pe site-ul www.vreaulanova.ro, conform calendarului campaniei.
Ce se întâmplă dacă nu pot răspunde la telefon atunci când mă sunați?
Participanții care au fost desemnați câștigători vor fi contactați prin e-mail și/sau prin apel telefonic la numărul de telefon mobil cu care s-au înscris, de maximum 3 (trei) ori în maximum 3 (trei) zile lucrătoare de la data desemnării câștigătorului. În situația în care nu se răspunde la telefon, premiul va fi oferit unui alt participant, aflat la rând pe lista de rezervă.
Pot participa la tombolă dacă sunt persoană juridică?
Campania „Bucură-te cu Nova” se adresează doar persoanelor fizice, clienți casnici existenți sau viitori clienți casnici ai Nova Power & Gas.